utorok 13. mája 2014

Moja tvorba

Milí čitatelia, priatelia, milovníci umenia.

Som autorkou tohto blogu po tom, čo som sem popresúvala články z mojej webstránky:
ABSTRAKCIA

Keďže nielen maľujem, aj píšem, rozhodla som sa oddeliť tieto články z webu a dať ich na blog, aby písané slovo ostalo na jednom mieste a galéria obrazov a dôležité info o umeleckých aktivitách na druhom.
V krátkosti (okrem info, ktoré tu nájdete v profile), venujem sa portrétnej maľbe, kresbe a abstraktným maľbám. Vystavujem, zhotovujem diela na objednávku, venujem sa vlastnej umeleckej činnosti a príležitostne publikujem krátke články.

Moju tvorbu nájdete aj na Facebook-u, kde tiež píšem a zdieľam fotografie svojich prác a aktivít. Môžete dať like a ostať v obraze:)
Henya Kovacs ART - Facebook

Na Youtube nájdete krátke videá o tom, ako kreslím alebo maľujem. Môžete komentovať, zdieľať, odoberať všetky nové videá:
Henya Kovacs Youtube channel

Som rada, že ste zavítali na tento blog. Rada pre vás zhotovím akékoľvek dielo podľa vášho želania. A teším sa na vaše odkazy :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára